Όσο και να απέδωσε στον επικοινωνιακό αποπροσανατολισμό του λαού μέσα από τα ελεγχόμενα ΜΜΕ η υπουργοποίηση Γεωργιάδη, απαραίτητο είναι να μην ξεχνάμε ότι ο Ευάγγελος Βενιζέλος θα εκτελέσει το πολιτικό ρέκβιεμ πρώτα του σοσιαλφιλελεύθερου ΠΑΣΟΚ και μετέπειτα του ίδιου, εκτός από "αναπληρωτής κυβερνήτης" και ως υπουργός Εξωτερικών. Ο ίδιος φρόντισε προ εξαμήνου να καταστήσει χαρακτηριστικά σαφή πόσο επικίνδυνη μπορεί να είναι η αλαζονική του προσκόλληση στην εξουσία από τόσο ευαίσθητες θέσεις για την ελληνική διπλωματία και τα εθνικά ζητήματα (διαβάστε το παρακάτω δημοσίευμα του ΗΟT DOC και του Μιγκέλ Σαμοθράκη από το τεύχος #20 του περασμένου Γενάρη που ήταν αφιερωμένο στον Ευάγγελο Βενιζέλο - ο σύνδεσμος έχει προστεθεί)).
Πασχίζουν οι μιντιακές ελίτ να πείσουν ότι πιστώνετε από τους "πολίτες" στο ΠΑΣΟΚ και τον αρχηγό του η "πολιτική σταθερότητα" και ότι οι "εντυπωσιακοί" χειρισμοί του Βενιζέλου θα δώσουν ζωή στο πολιτικό κουφάρι της Ιπποκράτους. Γνωρίζουν την πραγματικότητα που δεν ξεπερνά το 6% σε κάθε περίπτωση.Επί της ουσίας το σημερινό ΠΑΣΟΚ στηρίζεται και ψηφίζεται ως επί το πλείστον από κοινωνικά στρώματα που όχι απλά δεν επλήγησαν αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν επωφεληθεί από την κρίση. Η εύνοια που εισπράττει από τις υπερεθνικές και τις ντόπιες ελίτ θα είναι ανάλογη και με την κοινοβουλευτική του δύναμη.
Αυτό υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε να είναι μόνο μια θετική εξέλιξη! Ως τότε όμως η εμμονή του Ε. Βενιζέλου στον κυβερνητισμό και η άρνηση του να αντιμετωπίσει την πολιτική κατρακύλα του ίδιου και του κόμματος που ηγείται, καθιστά το νέο του ρόλο στην κοινοβουλευτική χούντα ιδιαίτερα επικίνδυνο σε σχέση με τις έντονες γεωπολιτικές εξελίξεις στην περιοχή, όταν μάλιστα "συγκυβερνά" με έναν εξίσου επικίνδυνο ακροδεξιό πρωθυπουργό.
Libertad
Επικίνδυνη ιδιοκτησιακή αντίληψη
"Η δήλωση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ από το βήμα της Βουλής ότι έχει στην κατοχή του ψηφιακή φωτοτυπία των αμυντικών σχεδίων της χώρας πάγωσε το ακροατήριο. Στην προσπάθειά του να δικαιολογήσει ο Ευάγγελος Βενιζέλος το γεγονός ότι είχε στην κατοχή του τη Λίστα Λαγκάρντ χωρίς να είναι υπουργός, υπέπεσε και σε άλο ατόπημα. Οι εξηγήσεις που ακολούθησαν λόγω των έντονων διαμαρτυριών των βουλευτών της αντιπολίτευσης δεν ξεκαθάρισαν την υπόθεση, αλά άφησαν περισσότερα ερωτήματα αναπάντητα. Επιπλέον η χιουμοριστική αποστροφή περί πραξικοπήματος δεν
εμπόδισε την αξιωματική αντιπολίτευση να δηλώσει ότι αναμένει την άμεση και αυτεπάγγελτη παρέμβαση των Αρχών, που είναι αρμόδιες για την προστασία του στρατιωτικού απορρήτου
Του Μιγκέλ Σαμοθράκη
Ο Ευάγγελος Βενιζέλος κράτησε ως υπουργός Οικονομικών για επτά μήνες αναξιοποίητη τη
Λίστα Λαγκάρντ και κατόπιν δεν την παρέδωσε ως όφειλε στον διάδοχό του, αλλά την κράτησε για άλλους επτά μήνες στο προσωπικό του αρχείο, δίχως να ενημερώσει κανέναν. Η ιδιοκτησιακή αντίληψη που επέδειξε στην περίπτωση της Λίστας Λαγκάρντ επεκτάθηκε πλέον και στο αμυντικό δόγμα της χώρας.
Δεν είναι μόνο ο νομικός κόσμος που θεωρεί ότι η κατοχή άκρως απόρρητων εγγράφων είναι παράνομη χωρίς εξουσιοδότηση, αλλά και κύκλοι της στρατιωτικής δικαιοσύνης σχολιάζουν ότι οι δηλώσεις του κ. Βενιζέλου είναι «ανεξήγητες», καθώς η κατοχή άκρως απόρρητων στρατιωτικών εγγράφων από αναρμόδιο «δεν επιτρέπεται». Για όσους όμως θεωρήσουν κυριολεκτικές τις δηλώσεις του προέδρου του ΠΑΣΟΚ,όπως ο ίδιος επιμένει, τότε υπάρχουν σίγουρα διευκρινίσεις που πρέπει να δοθούν. Τι είδους έγγραφα έχει στην κατοχή του ο Ευάγγελος Βενιζέλος;
Ποια ακριβώς διαβάθμιση έχουν, και αν είναι άκρως απόρρητα, διαθέτει εξουσιοδότηση να τα έχει ακόμη στην κατοχή του μετά την απομάκρυνσή του από το
υπουργείο Εθνικής Άμυνας; Τα άρθρα του Ποινικού Κώδικα 146 και 147 αναφέρονται στη Παραβίαση Μυστικών της Πολιτείας. Δεν θα έπρεπε η Δικαιοσύνη να διερευνήσει και με επίσημο τρόπο να απαντήσει αν τίθεται θέμα παραβίασης Μυστικών, είτε από αμέλεια είτε από πρόθεση, όπως ζητά επίμονα η αξιωματική αντιπολίτευση;
Στελέχη των ενόπλων δυνάμεων που έχουν εργαστεί στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας σε επιτελικές θέσεις και είχαν πρόσβαση σε άκρως απόρρητα σχέδια αναφέρουν ότι δεν υπάρχει περίπτωση ο οποιοσδήποτε να εξουσιοδοτηθεί, ούτε ο εκάστοτε υπουργός Εθνικής Άμυνας, να αποχωρήσει από την πύλη του υπουργείου κουβαλώντας μαζί του τέτοιου είδους έγγραφα. Εκτός των άκρως απόρρητων εγγράφων υπάρχουν τα άκρως απόρρητα ειδικού χειρισμού και τα ΕΤΝΑ άκρως απόρρητα (υψίστης ασφαλείας), όπως είναι τα σχέδια άμυνας της χώρας που φυλάσσονται σε μυστικά υπόγεια του υπουργείου στο Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων, όπου βρίσκεται και η αίθουσα του Πολεμικού Συμβουλίου. Πρόκειται για υπόγειο συγκρότημα ασφαλείας, στο οποίο για να μπει
κάποιος που διαθέτει εξουσιοδότηση πρέπει να περάσει από δυο διαδοχικές θωρακισμένες εισόδους με διπλό σύστημα συναγερμού, το οποίο φυλάσσεται επί 24ωρου από ειδικό αξιωματικό.
Η ενημέρωση του εκάστοτε υπουργού για τα άκρως απόρρητα σχέδια γίνεται από εξουσιοδοτημένους επιτελάρχες, που συνήθως κρατούν σημειώσεις, ενώ έξοδος τέτοιων εγγράφων από τον χώρο
που φυλάσσονται ακολουθείται από ένα πολύ αυστηρό πρωτόκολλο. Υπάρχει ειδικό βιβλίο χρέωσης των εγγράφων, όπου καταγράφεται όχι απλώς η μέρα και η ώρα, αλλά ακόμη και το λεπτό που ο
εξουσιοδοτημένος υπάλληλος χρεώνεται το σχέδιο. Αφού το μελετήσει με άκρα μυστικότητα στο γραφείο του και χωρίς να έχει δυνατότητα να το φωτοτυπήσει ή να το αντιγράψει με οποιονδήποτε τρόπο,το παραδίδει εκ νέου για φύλαξη. Το πρωτόκολλο ακολουθείται με ευλάβεια, προκειμένου να μπορεί να γίνει ο εντοπισμός οποιασδήποτε διαρροής.
Οποιαδήποτε επεξεργασία ή αλλαγή ή διακίνηση τέτοιων άκρως απόρρητων εγγράφων γίνεται πάντα εν γνώσει εξουσιοδοτημένων επιτελαρχών και πάντα μέσα στο υπουργείο. Τα έγγραφα ΕΤΝΑ (ή σημειώσεις αυτών) απαγορεύεται να εξέλθουν από το υπουργείο, κι αν κάποιος εντοπιστεί να τα κατέχει εκτός υπουργείου συλλαμβάνεται άμεσα για κατασκοπεία, σύμφωνα με τον Στρατιωτικό Ποινικό Κώδικα."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου